dinsdag 5 april 2011

Mannen over uitgroei

Heerlijk vind ik het: met mannen kletsen over vrouwendingen. Maar dan wel met mannen die daar geschikt voor zijn. Mannen die begrijpen wat je bedoelt, maar toch een mannelijke (lees: rationele) oplossing voor het probleem weten te bedenken.

Zo zat ik laatst met goede vriend èn buur J. te eten van onze perfect klaargemaakte lunch. We spraken, zoals goede buren betaamt, over onze dagelijkse beslommeringetjes. J. sprak over de veldsla op brood, deel 1 van Bridget Jones en de beste perssinaasappelen.

Vriend J. is zo iemand bij wie je het zonder enige schaamte durft te hebben over mode, ongesteld zijn en uiterlijke moeilijkheden. Zo ook dit keer. Ik vroeg goede vriend J. of mijn uitgroei al te erg was. J. is geschoold.

"Nou, ik vind de discrepantie tussen de oude en nieuwe haarkleur wel meevallen, hoor."

Do I need to say more?

1 opmerking: