vrijdag 15 april 2011

Flamingo zonder slip

Op een vredig vrijdagavondje staat bij ons standaard een talentenjacht aan. Vanavond is dat X-factor.

Wanneer de act van kandidaat Rolf begint, verschijnt een voluptueuze vrouw op het beeldscherm. (Zie vanaf 0:13) Ze beweegt druk met haar handjes en heeft flinke billen en een buikje. Omdat ik strijd voor de rechten van àlle minderheden, krijgt ze mijn knikkende goedkeuring.

Ruim anderhalve minuut later blijkt dat de emancipatie van de vollere vrouwen ("We gaan er maar vanuit dat ze geen corrigerende slip bij zich had.") een waar dieptepunt bereikt heeft. Ook zou deze danseres voor de show, waarin overwegend meisjes met maat < 34 verschijnen, zijn uitgenodigd omdat "ze niks jongers hadden".

Genoeg om nog voor te strijden, denk ik als ik naar de geitende juryleden kijk. Toch merk ik een paar tellen later dat ik de chocolaatjes niet meer aanraken kan. Misschien dat mijn strijd toch niet zo grenzeloos is als ik zou willen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten