donderdag 28 april 2011

Levensvragen

Ik heb getwijfeld of ik deze blog zou schrijven. Maar toen ik naar mijn ramen keek, was ik om.

Ik ben niet zo'n goede huisvrouw. Met vaak duizend en één dingen aan je hoofd zie ik met regelmaat het belang niet in van stofzuigen, wassen draaien en poetsen. Toch blijkt het prematuur huisvrouwtje in mij steeds groter te groeien en word ik ook met regelmaat overgehaald om mij toch maar weer 'ns aan een prettig schoonmaakklusje over te geven.

Zo ook laatst met de ramen. Da's overigens nog een apart verhaal, aangezien ik om de ramen te zemen buitenlangs boven de afgrond van ons paleisje moet hangen. Als ik dan zo de diepte in staar, komen er vragen in me op. Zouden de ramen schoon worden? Ben ik wel een goede poetser?

Toen ik klaar was, keek ik van binnenuit naar buiten. De strepen op onze ramen zijn te tellen. De weg is lang. Heeft iemand tips?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten