vrijdag 10 juni 2011

Piraatje kijken

Met films die echt heel hip zijn, loop ik vaak maar een beetje achter de feiten aan. Zo kwam ik er pas een jaar of drie geleden achter waarom iedereen moet huilen bij de Titanic en bij Lord of the Rings ben ik niet verder gekomen dan de helft van deel 1.

Ook van Pirates of the Caribbean had ik nooit meer gezien dan enkele tellen. Het moest er ook maar 'ns van komen. In huis, kroeg en universiteit hoorde ik anderen praten over de stoere piraten, de mooie decors en bovenal de hilarische Jack Sparrow. Steeds lummelde ik maar wat mee, ik had nog nooit maar één scene gezien van deze legendarische serie films.

Pirates maakte beloftes die klonken uit de gesprekken van anderen meer dan waar. Waar ik bij Lord of the Rings maar niet in het verhaal kom, ben ik bij Pirates van begin tot eind geboeid. Hilarisch, spannend en lekker stout tegelijk. Ik kan niet wachten tot we een datum geprikt hebben om naar Pirates 4 te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten